You are not connected. Please login or register

Go to page : Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 3 of 3]

51 Re: Banned Accounts on Sat Dec 04, 2010 12:10 am

xFLAMeHD

avatar
Contributor
Loading
[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:OMFG, MY BEST ACC JUST GOT BANNED >.< Username: DlNG [Banned]
Nice account

52 Re: Banned Accounts on Sat Dec 04, 2010 3:05 am

Mota

avatar
Top Dog
Loading
lmao Apocalypse my got banned to d-_-b mota worth 40m

53 Re: Banned Accounts on Sat Dec 04, 2010 4:59 pm

Apocalypse

avatar
Master
Loading
Fresh wrote:lmao Apocalypse my got banned to d-_-b mota worth 40m
rofl wow... but damn, u have clan fresh, friggen dtail on that s**t. XD

54 Re: Banned Accounts on Sat Dec 04, 2010 5:23 pm

Mota

avatar
Top Dog
Loading
yep dont hate NIkka

55 Re: Banned Accounts on Sat Dec 04, 2010 8:51 pm

Apocalypse

avatar
Master
Loading
Fresh wrote:yep dont hate NIkka
lol i aint hatin.. XD

56 Re: Banned Accounts on Sun Dec 05, 2010 1:05 am

xFLAMeHD

avatar
Contributor
Loading
banned account : XionT_T

57 Re: Banned Accounts on Fri Dec 17, 2010 12:04 am

Apocalypse

avatar
Master
Loading
Banned Account: oApocalypse

58 Re: Banned Accounts on Wed Dec 29, 2010 11:09 pm

Mota

avatar
Top Dog
Loading
banned account : mota d-_-b

59 Re: Banned Accounts on Thu Dec 30, 2010 11:12 am

DJ Fresh

avatar
Master
Loading
i got like 20 banned accounts i don't know name of them all bro.

60 Re: Banned Accounts on Thu Dec 30, 2010 9:08 pm

Apocalypse

avatar
Master
Loading
Yogi Bear wrote:i got like 20 banned accounts i don't know name of them all bro.
name ur best ones.

61 Re: Banned Accounts on Thu Dec 30, 2010 10:18 pm

DJ Fresh

avatar
Master
Loading
[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:
Yogi Bear wrote:i got like 20 banned accounts i don't know name of them all bro.
name ur best ones.
i don't know.

62 Re: Banned Accounts on Sat Jan 22, 2011 9:21 pm

xD

avatar
Fresh Meat
Loading
Gaia ever change? do little kids still cyber? Very Happy

63 Re: Banned Accounts on Wed Jan 26, 2011 6:08 pm

Sleepy

avatar
Contributor
Loading
[You must be registered and logged in to see this link.] wrote:Gaia ever change? do little kids still cyber? Very Happy

Off-Topic, but yeah.
I've spot a few.

64 Re: Banned Accounts on Tue Jul 05, 2011 2:47 pm

vaneqeser

avatar
Fresh Meat
Loading
Well I got hacked twice and banned once... If only I had iVanei back...

65 Re: Banned Accounts on Tue Jul 05, 2011 3:09 pm

Marcus

avatar
Contributor
Loading
Wait I got banned.
Mszanto8
I used a thing to give me gold that was on Gaia's site.
I thought it would give me gold because it was on Gaia's site but I got banned.
I want my items Sad

66 Re: Banned Accounts on Wed Jul 06, 2011 3:42 am

BrainEater

avatar
Spoiler
Loading
Well yeah i've been banned a lot on numerous occasions for some/different reasons i don't remember all my banned accounts names though!

Sponsored content


Loading

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 3 of 3]

Go to page : Previous  1, 2, 3

Related topics

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum